00 Toelichting en instructie over de GO! APP
 >  GO!-App account aanmaken
Introductie

De basis informatie op de GO!-App (www.geenongevallen.nl) is vrij toegankelijk en benaderbaar. Echter zijn er een aantal items die men alleen kan gebruiken indien men beschikt over een persoonlijk GO!-App account.

Het persoonlijk GO!-App account heeft u onder andere nodig voor:

  • het maken van een Veilige en/of een Onveilige melding (GO!-App melding)
  • registratie bij een bijeenkomst (o.a. toolboxen)
  • tegel 'alleen werken'


Maatregelen > Hoe maak ik een persoonlijk GO!-App account aan

Er zijn twee mogelijkheden om een GO!-App account te creëren en/of te activeren:

1. Gebruikers die niet bij Heijmans werken, dienen de instructie "GO!-App account aanmaken - geen Heijmans medewerker" te gebruiken.

2. Heijmans medewerkers, die een Heijmans E-mail adres hebben, dienen de instructie "Heijmans medewerker - GO!-App account activeren" te gebruiken.

GO!-App account aanmaken - geen Heijmans medewerker

In onderstaande instructiefilm (https://youtu.be/Bb0PuuHeOYg) wordt uitgelegd hoe u een GO!-App account kunt aanmaken. De uitleg is gedaan voor een smartphone, maar voor de website omgeving zijn deze stappen identiek. 

Het gebruikte E-mail adres, waarmee het account wordt aangemaakt, dient een geldig E-mail adres te zijn en (bij voorkeur) van de onderaannemer (xyz@onderaannemer.nl) zelf.

Inloggen als Heijmans medewerker

Gebruik als Heijmans medewerker de optie 'Log in'.

Je hoeft geen nieuw account aan te maken of in te loggen met een gebruikersnaam en wachtwoord.

Alle Heijmans medewerkers zijn reeds toegevoegd aan het systeem.


Scan de volgende code met de app om deze toolbox te bekijken.